Numită după strada care găzduiește KAIAMO din 2018. O stradă a sufletului artistic, care cuprinde ateliere și ateliere din zilele uitate ale Bucureștiului.
Ne dorim ca proiectul nostru să rămână o amintire frumoasă. Pentru generațiile viitoare. S-ar putea să nu fim aici pentru totdeauna, așa că permiteți-ne să ne bucurăm de fiecare serviciu, împreună. Cât durează.
Inchis
18:00-23:00
18:00-23:00
18:00-23:00
18:00-23:00
18:00-23:00
12:00-16:00
Inchis
Da
Da
ADRESA: 30A Ermil Pangratti Street, District 1, Bucharest 011884 Romania
TELEFON: 0722 202 204
Veți avea nevoie de o rezervare pentru a putea lua masa. Ușor de găsit locul. Bun venit cu căldură și am fost invitat la masă. Chelnerul sa prezentat și a explicat povestea fiecărui fel de mâncare. Mâncarea arată grozav, gust fantastic și atenție la detalii. O mulțime de amuse bouche, deserturi pre ... în general, nimic nu este în neregulă în acest loc. Imi va placea sa revina. Bine făcut!
O experienta culinara cu adevarat unica, arome si culori care se imbina toate intr-un stil interesant, creând o intreaga poveste.
Recomand din suflet cola homemade, este ceva genial, chiar neasteptat pentru ce ti-ai imagina cand zici "cola".
Personalul este atent, zambitor si foarte bine pregatit, conform asteptarilor dintr-un restaurant cu un astfel de standard.
Locatia, decorul, sunetul, toate se potrivesc perfect cu tematica aleasa. Totusi, pentru mine cel putin a fost prea intunecat si neaerisit spatiul, astfel incat spre final, adunand si intensitatea experientei, deja mi se facuse rau si incepuse sa ma doara foarte tare capul...
One of the most fun and memorable fine dining experiences I’ve ever had! Every moment of the dinner experience has been carefully crafted around a story or a concept - so it is truly as much art as it is gastronomy.
I don’t want to “spoil” any surprises for future visitors, so I will keep some of the special moments a secret so you can discover the joy for yourself. As a sneak peek: but some of the moments from our March 2025 visit include transition courses designed to “shock” the palette, a salt v. Sugar course duo, and a box of burnt leaves.
Truly a magical experience that uses all your senses to enjoy the food, and each connects back to something special of Bucharest’s golden age (1880s to 1940s) when it was known as the Paris of the East.
Every bite was delicious. I loved it!
Am avut ocazia sa trăiesc o experienta minunată!M-am bucurat de o atmosfera plăcută,nici nu as ști cu ce sa încep.Am sa spun ca de la întrare pana în ultimul moment,totul a fost perfect. Vreau sa felicit conceptul și, bineînțeles, bucatele alese făurite de Chef Radu Ionescu. Recomand tuturor ce își doresc experiente gastronomice memorabile.
Eu sunt mai mult decat impresionat.La propriu m-a șocat fiecare dish.Gusturi noi,dar in acelasi timp si care iti activeaza amintiri cu gusturi din copilarie.Se are grija la echilibrul gusturilor si asta inseamna ca bucatarul ma respecta.Ma simt onorat ca am gustat din mancarea chef-ului Lazar!
Am fost de Valentine's Day acolo și am uitat să las o recenzie. Revin acum cu ea. Ca idee, nu își merită prețurile cerute nici pe departe.
Pe partea băuturilor s-a stat bine: atât vinul, cât și cocktailurile.
Pe partea mâncării (7 courses – tasting menu) a fost așa și așa. Cam multe creme pentru gustul meu. Mielul a fost crud. Am mestecat un minut la el și apoi l-am pus înapoi în farfurie.
Servirea a fost destul de slabă. După ce rămaneam fără vin in pahar, ramanea rămas gol pentru multă vreme, iar asta s-a întâmplat de câteva ori. La un moment dat, șervețelul de la masă era destul de murdar/ud. Mi l-a luat cineva ca să-mi aducă altul. Am rămas fără pentru restul serii.
În 2024, la Hélène Darroze at The Connaught (3 stele Michelin – Londra), am plătit aceeași sumă (aproximativ 250 de euro de persoană) ca la Kaiamo București . Ce-i drept, nu am luat pairing și acolo, dar am luat 4 băuturi. Din păcate, nu putem să vorbim despre prea multe lucruri în comun, în afară de preț.
Dar, spor! Poate coborâți prețurile sau, dacă le mențineți, poate ridicați serviciile să se compare.
Pentru moment, nu o să mai revin.
Meniu de degustare uimitor (care este tot ce fac ei).
Am avut meniul cu 9 feluri, care avea o gamă largă de mâncăruri diferite din pește/carne/vegetariene. Fiecare fel de mâncare are o poveste de origine și o utilizare interesantă a tehnicilor pentru a face mâncarea să semene cu alte alimente.
Servirea a fost fantastică, personalul fiind foarte amabil și atent.
Singurul meu negativ este că nu eram un fan al demachiantei electrice pentru palate cu margarete. Cu siguranță este o experiență, dar a simțit mai degrabă o pierdere 😂, dă-mi un sorbet în orice zi a săptămânii.
Am fost la destul de multe meniuri de degustare la nivel global, iar asta era acolo.
Mi-a placut modul in care este decorat restaurantul, prezentarea mancarii, faptul ca au personal roman si strain care cunoaste preparatele si o scurta istorie a lor. Per total, experienta la voi, mi-a placut.
Insa, comunicarea este foarte greoaie. Din momentul completarii formularului de pe site, pana am fost contactata, au trecut parca prea multe zile. Iar citirea mail-urilor pare ca ori nu a fost facuta, ori a fost superficiala. Rezervarea dorita a fost cea pt tasting menu la bar, cel cu 20 preparate. Acest lucru nu a fost posibil, chiar mi s-a cerut sa arat mail-ul cu raspunsul meu. In raspunsul vostru la alt review, vad ca ati considerat ca v-am oferit un raspuns ambiguu.( voi atasa si poza pentru clarificare).
La fata locului, am fost mutati in zona de bar, fara meniul aferent. Pot intelege ca in acel moment, nu aveam alte optiuni si personalul a manageriat cum a stiut mai bine situatia.
Problema majora, este cea legata de comunicare, cumva, pe parcursul procesului de rezervare am simtit dezinteres si superficialitate, iar raspunsul oferit in celalat review, este incarcat de o doza de aroganta care nu isi are locul si pare sa arunce vina asupra mea.
Sunt la a doua vizita in restaurant. Pentru prima vizita 5* din toate punctele de vedere. Pentru a doua vizita 1*.
Incepand cu rezervarea prin mail la care se raspunde groaznic de greu, lipsa confirmarii. Mail citit superficial, solicitand meniul in zona de bar la ora 19:00, ajungand la fata locului, nu este posibil sa il primim pentru ca ultima ora pentru el este 18:00.
Fiind un restaurant testing menu, ma astept sa fie totul impecabil. Vin chelneri diferiti, prezentarea felurilor pe fuga, scrisoare de inceput ajunge dupa al 2-lea fel de mancare. Totul extrem de stangaci si superficial.
Managerul ajuns sa isi ceara scuze pentru incurcatura incearca sa arunce vina pe client, fara sa documenteze mailul cu adevarat.
Cred ca puteam accepta greseala voastra daca simteam ca scuzele sunt reale si gaseati o metoda de revansare, cum ar fi sa oferiti o reducere. Ma rog, per total era vorba de gest.
Chef putea prezenta un fel de mancare avand in vedere greseala voastra si pozitionarea la bar, ori nici macar nu a venit sa salute!
Raman cu o parere de rau avand in vedere ca in loc sa simt o crestere a serviciilor voastre, este evidenta o scadere galopanta.
A fost o experiență fantastică, mâncăruri foarte fine și servicii profesionale
O bijuterie culinară cu servicii dezamăgitoare
Ca un gurmand devotat, trebuie să spun că Kaiamo oferă o experiență culinară excepțională atunci când vine vorba de mâncare. Fuziunea gastronomiei moderne cu moștenirea românească este cu adevărat impresionantă și cred cu adevărat că Kaiamo ar trebui să fie primul restaurant cu stele Michelin din România când va veni momentul.
Acestea fiind spuse, experiența noastră de servicii a fost departe de ceea ce ne-am aștepta la un restaurant rafinat.
Am luat masa la Kaiamo de Ziua Îndrăgostiților cu o rezervare pentru 22:45 și ne-am așezat prompt la 22:50. După ce m-am așezat, am cerut gazdei doi martini espresso, care ne-a asigurat că nu va fi o problemă. Cu toate acestea, după 10 minute fără urmă de băuturi noastre – sau chiar de un chelner care se înregistra – am semnalat un server pentru a întreba despre ele. La acel moment, am fost informați că nu servesc martini espresso, așa că am optat pentru două Palomas. Din păcate, a durat încă 25 de minute din momentul în care ne-am așezat pentru a ne primi băuturile.
Pe parcursul întregii mese, chelnerul nostru nu s-a întors niciodată să ne întrebe dacă vrem încă o rundă de băuturi. Pentru a înrăutăți lucrurile, am observat că petrecerile așezate după noi și-au primit mâncarea înaintea noastră. La un restaurant de calibrul lui Kaiamo, acest nivel de servicii este pur și simplu inacceptabil.
Înțeleg că a fost o seară plină, dar secțiunea „Noir” nu era deosebit de plină, așa că nu a existat nicio scuză rezonabilă pentru serviciul slab. Serviciul cu acest nivel nefavorabil face un deserviciu restaurantului în sine, mai ales unul cu aspirații atât de mari.
Deși m-aș întoarce singur pentru mâncare, sper sincer că Kaiamo își îmbunătățește serviciile pentru a se potrivi cu excelența bucătăriei sale. Un restaurant demn de Michelin merită ospitalitate demnă de Michelin.
Vă mulțumim că ne-ați găzduit aseară, ne-am distrat minunat. Mâncarea și serviciul au fost excepționale. Va rog multumesc bunicii pentru ingrediente!
Acesta este exemplul perfect că mesele rafinate nu înseamnă neapărat că va avea un gust bun. O felie de pizza sau un meniu de 5 EUR la Popeyes are un gust mai bun decât toate felurile sale. De asemenea, noul meniu nu are identitate sau carisma. Bucătarul tocmai a schimbat meniul pentru a încerca să atragă inspectorii astfel încât să poată obține o stea Michelin, dar nu o va face niciodată
O experiență practic perfectă. Personalul este excelent, prietenos, informat și atent. Sunt bucuroși să vă răspundă la toate întrebările despre mâncare și băuturi. Asociațiile de vinuri cu meniul de degustare au fost rafinate, iar combinația de cocktailuri fără alcool a fost o simfonie de arome exotice și întorsături de clasice. O adevărată bijuterie în București, dacă îți place cu adevărat mâncarea, aceasta este o vizită obligatorie.
O experiență practic perfectă. Personalul este excelent, prietenos, informat și atent. Sunt bucuroși să vă răspundă la toate întrebările despre mâncare și băuturi. Asociațiile de vinuri cu meniul de degustare au fost rafinate, iar combinația de cocktailuri fără alcool a fost o simfonie de arome exotice și întorsături de clasice. O adevărată bijuterie în București, dacă îți place cu adevărat mâncarea, aceasta este o vizită obligatorie.
Am avut ocazia să găsim o masă și să luăm cina aici aseară. De la procesul de rezervare până la ultimul fel de mâncare, totul a fost perfect. Personalul ne-a ajutat să găsim cu ușurință o zi care să fie ok pentru noi, iar Nikita ne-a explicat fiecare fel de mâncare într-un mod prietenos, asigurându-se că facem o glumă din când în când. Mâncărurile au fost delicioase, este greu de descris în cuvinte gustul din farfurie. Am luat Meniul Degustare Autor cu 15 feluri. Selecția lor de vinuri este, de asemenea, una grozavă. Nu am încercat cocktail-uri, dar au și o varietate plăcută. Mulțumim bucătarului și personalului său pentru o seară minunată. Recomandăm din plin acest loc.
Povestea este excelentă. Povești grozave ale culturii și istoriei românești țesute în fiecare fel de mâncare. Servirea a fost excelentă - Yani a fost excepțional în a ne ghida prin viziunea bucătarului.
Din păcate, mâncarea a fost bună, nu grozavă. Au fost câteva momente importante, dar majoritatea cursurilor au fost de nememorat, iar câteva s-au simțit repetitive. Pentru preț - 135 € pentru 11 feluri destul de mici, mă așteptam la mai bine și, sincer să fiu, la mai multă mâncare. Sunt o femeie mică din Asia și încă îmi era puțin foame după masă.
Una peste alta, a fost ok, dar ceea ce ne-a lăsat cu adevărat un gust prost a fost că ni s-a oferit pâine, apoi am plătit suplimentar pentru ea. La un restaurant de acest calibru, în care se vorbește atât de mult despre meniul inspirat din Franța, o taxă pentru pâine este puțin urâtă. „Pâinea” au fost două pâine uscate, iar a mea a fost arsă și necomestabilă (fotografia va dovedi asta). Când am crescut asta, au adus și mai multă pâine, pe care nu am vrut și nici nu am cerut-o. Gazda a trimis de mai multe ori un e-mail despre rezervarea noastră, apoi ne-a sunat pentru a ne spune că am întârziat când rezervarea nu trebuia să înceapă pentru încă 30 de minute.
Poate că speranțele mele au fost prea mari de la alte recenzii care menționau că a fost de 1 sau 2 stele Michelin. Pentru gustul meu, poate fi un Bib Gourmand, dar nu chiar o stea.
EDIT: Nu am timp și nici înclinația să adresez răspunsul restaurantului. Răspunsurile defensive ale bucătarului, unde nimic nu este vina lor, sunt destul de evidente dacă citiți multele recenzii negative. Dacă intenționați să cheltuiți mai mult de 300 de euro aici, le-aș citi înainte de a decide să rezervați aici.
Iese ceva din „unde soarele NU strălucește”, și aterizează chiar pe mâncarea ta, dar nu vei putea să-ți dai seama, pentru că arată și are exact același gust!
Poate că este timpul să înveți cum să accepti criticile constructive!
Just amazing. No other words. Blown away. We've been to a few Michelin star restaurants before but nothing like the food and service experienced at Kaiamo. Magda's service was flawless and Melan's cocktail pairing was truly an experience.
Ok... Poftim! Acesta este dreptul meu la răspuns, la răspunsul dumneavoastră la recenzia mea, pe TripAdvisor. Am citit toate răspunsurile la recenziile proaste sau nu atât de bune despre așa-numita „mâncare” voastră și am ajuns la concluzia că sunteți zeul „gastronomiei”... Știți totul și clienții sunt doar prost sau rău intenționat. În primul rând: nu poți accepta critici constructive (a mea nu a fost o recenzie proastă, dacă ai citit cu atenție, ți-am recomandat totuși restaurantul „fain”). În al doilea rând: nu poți să-ți batjocorești oamenii și să acționezi superior, doar pentru că au evaluat un alt restaurant mai bine decât al tău. În al treilea rând: pentru a avea dimensiunea mâncărurilor tale atât de mici, ai nevoie de gust, ai nevoie de „factor wow”, ai nevoie ca clientul să aibă acel „org_sm gastronomic”, din păcate, când am vizitat restaurantul tău, care lipsea (se pare că Nu am fost singurul ) Dacă ați rămâne cu adevărat în Marea Britanie așa cum susțineți că ați făcut-o, ați ști că atunci când vine vorba de serviciul clienți, niciuna dintre cele de mai sus nu este acceptabilă! Ești doar un alt restaurant român, plin de sine și care știe totul... Amintește-ți ce-ți spun acum: clientul are întotdeauna dreptate și fără el ești doar un alt „bucătar”. Si in sfarsit ca sa clarific un aspect, nu am spus niciodata ca m-ai taxat pentru cele 10 g de aroma, am zis ca ai avut asta in meniu ca desert la un pret PROST, ca sa dai pe casa la final, gen este ceva de necrezut! Notează-mi cuvintele: dacă continui așa, nu vei reuși niciodată! Poti merge la toate posturile TV din lume, singurul lucru care conteaza este ce spune clientul! Sper să aveți un weekend minunat înainte!
Răspuns la recenzia postată în decembrie 2018 de Dracula1978 (aceeași persoană) pe TripAdvisor
Locul este foarte frumos, modern și confortabil decorat.
Am comandat meniul lung de degustare și după părerea mea, porțiile erau prea mari pentru atâtea feluri de mâncare. Totuși, totul a fost foarte delicios, foarte original, iar perechea a fost spectaculoasă.
norm krasawcheki eosche cool people
Cuvintele sunt de prisos. Experiența este unica .
Experiență absolut unică!
Concept fantastic reinventat din anii ’40 ai României cu inspirație din Franța.
Kaiamo oferă o experiență culinară excepțională, care îmbină cu talent tehnici culinare contemporane și mâncăruri tradiționale românești. Un remarcabil este utilizarea de către restaurant a ingredientelor proaspete, locale - dintre care multe sunt din surse durabile - care ridică fiecare fel de mâncare. Pentru gustul complet al acestuia, recomand versiunea lungă a meniului de degustare la masa bucătarului, care este absolut extraordinar. Atenția bucătarului pentru detalii strălucește, de la placarea complicată până la aromele atent echilibrate care persistă mult timp după masă. Ca bonus, cocktailurile sunt preparate cu experiență. și inovatoare, iar profesionalismul și căldura personalului ridică experiența generală culinară la noi culmi.
Mulțumiri speciale lui Miruna & Yar pentru că a făcut experiența noastră de cină specială și nu în ultimul rând, bucătarului pentru că a dat viață acestui concept!
La momentul actual mi se pare cel mai bun restaurant din Bucuresti.
Later edit: am mai fost o data cand au schimbat meniul. Nu mai este cel mai bun restaurant din Bucuresti. Este cel mai bun restaurant din lume! Si am fost la restaurante mult mai laudate (oficial cu stele Michelin) care nu se ridicau nici la jumatate din Kaiamo. Mergeti si vizitati-l cat mai puteti!
Am fost la Kaiamo la recomandarea unui prieten și coleg drag vineri 20 septembrie 2024. Răzvan ne-a răsfățat cu o poveste minunată pentru fiecare fel de mâncare și amuse-bouche iar Miruna s-a ocupat de băuturile noastre. Totul a fost dincolo de superb! Cu toții am călătorit în lung și în lat și aceasta este cu adevărat o experiență în care merită să călătorești! Văd o stea Michelin în viitorul foarte apropiat! Bravo!
P.S. Omologul meu francez spune că a fost la două restaurante cu stele Michelin din Franța și nu au fost la fel de bune ca Kaiamo!
La momentul actual mi se pare cel mai bun restaurant din Bucuresti.
Kaiamo este o opțiune excepțională de mese fine în București. Bucătăria și echipa de service lucrează împreună perfect pentru a oferi o experiență memorabilă. Tot ce am încercat a fost delicios și a dat dovadă de un nivel ridicat de pricepere și grijă în prezentare. Lista de vinuri și asocierile sunt bine pregătite pentru a completa fiecare curs.
Bucătăria, serviciul și ospitalitatea sunt o trifectă evazivă de realizat în orice restaurant. Kaiamo îndeplinește și depășește asta din toate punctele de vedere. În timpul mesei, am avut o problemă medicală bruscă (fără legătură cu cină). Personalul nu numai că a avut grijă de mine la momentul respectiv, ci chiar s-a oferit să trimită un reprezentant cu mine pentru a se asigura că am ajuns în siguranță la hotel. Recomand cu drag Kaiamo și aștept cu nerăbdare să revin data viitoare când voi fi în București.
Perfect
Super! Ne am simțit foarte bine!
Eu și prietena mea ne-am bucurat ieri de meniul de degustare cu 9 feluri, care a fost excepțional. Echipa de la Kaiamo face lucrarea lui Dumnezeu! Strigați ospătarului nostru atent Andrei! Sperăm că Michelin va veni curând în România pentru că acest loc merită!
Acest restaurant are nevoie de o stea Michelin cât mai curând posibil. ☺️❤️
Mâncăruri uimitoare, super creative, gustoase.
Mai jos am adăugat doar câteva pentru a vă face o idee, dar trebuie să o încercați pentru a o aprecia cu adevărat.
Felicitări Chef pentru o echipă atât de uimitoare, experiență culinară și atmosferă.
Indiferent ce motivatie va indruma pasii spre aceasta locatie (curiozitate, foame, cautare de noi experiente culinare) va garantez cu mana pe inima ca veti pleca de acolo cu un zambet larg pe buze...se poate si la noi!
Dincolo de recenziile de pe net si poate spusele prietenilor, mergeti si convingeti-va singuri ca in spatele unui preparat poate fi descoperita o poveste, o filozofie, o pasiune, un fel de a fi. Echipa dedicata si atenta la absolut orice detaliu, jovialitatea oamenilor, dementa din farfurii, te fac sa intelegi ca poate exista bucurie in fiecare imbucatura!
Pentru noi era oricum o seara speciala, eram acolo sa sarbatorim...dar chef Radu & comp au reusit sa ne uimeasca cu o mica (MARE) surpriza care a transformat toata experienta in ceva personal, chiar nu am anticipat-o venind! Multumim ca v-ati lasat descoperiti, KAIAMO!
P.S. Eu v-am oferit 5 stele, va doresc din suflet sa o primiti cat mai curand si pe cea care conteaza!
Jos palaria!
Stau si ma gandesc cum sa pot cuprinde in cateva cuvinte aceasta magie pe care am trait o aseara in restaurantul Kaiamo. Efectiv este ceva unic, divin, senzational. Atmosfera, decorul, muzica, oamenii, dar mai ales creatiile, operele de arta din farfurie sunt de nedescris. Nu am stiut ca exista asa ceva in Bucuresti si ma intreb cum de nu are inca cel putin o stea Michelin. Recomand din tot sufletul aceasta experienta, este de vis.
Felicitari chef Radu Ionescu si intregii echipe! Sunteti extraordinari!
P.S.As da 10 stelute, nu 5, daca as putea😊
Un loc excelent in Bucuresti! Mâncare excelentă, experiență unică, servicii foarte bine meritate!
Cea mai uimitoare experiență gastronomică pe care am avut-o vreodată. Un loc în care personalul este absolut uluitor, plin de informații și povestitori reali. Conceptul realizat de Chef Radu și Cezara este uluitor. Vizitați Kaiamo și încercați experiența. Oh. Probabil că au cea mai bună colecție de vinuri din România.
Bucurați-vă!
Ne-am distrat minunat la Kaiamo - experiență de 5 stele cu siguranță!
Am avut meniul de degustare cu 11 feluri și fiecare fel de mâncare a fost delicios (cu placare uimitoare) și avea o poveste în spate care a creat o experiență interactivă. Cocktailurile au fost de asemenea grozave.
Servirea a fost impecabilă - chelnerul nostru a jucat un rol important în experiența noastră de 5 stele, a fost profesionist, prietenos și a avut mare grijă de noi!
Locul este absolut fenomenal și l-aș recomanda tuturor celor care caută o experiență culinară demnă de stea Michelin în București!
Am ales meniul cu 20 de feluri, precum și 1x vin și 1x acompaniament de cocktail. Mâncarea a fost cu siguranță la nivel de bucătărie vedetă! În opinia noastră, una sau două stele ar fi absolut meritate. În plus, serviciul este absolut de clasă mondială! Multumesc pentru aceasta. Am alege din nou acompaniamentul de vin la feluri de mâncare și am vizita din nou restaurantul! Mulțumesc pentru seara minunată.
Citeste ultimele sfaturi de la specialistii nostri.