Mic restaurant tradițional care servește în principal supe si tocane, pregătite proaspăt în fiecare zi, cu ingrediente locale.
12:00-22:00
12:00-22:00
12:00-22:00
12:00-22:00
12:00-22:00
12:00-22:00
12:00-22:00
Da
Da
Da
ADRESA: Piața Sfatului 11-12, Brașov
TELEFON: 0773727990
ADRESA WEB: http://www.laceaun.com/
Am mâncat pe terasă, eram 5, și a trebuit să repetăm pentru că totul a fost atât de gustos și bine făcut: am comandat sachichas (de două ori), plăcintă cu brânză și roșii, coaste, ciocan, obraz, păstrăv (pe care l-aș salva având totul atât de delicios) și celebrul desert. Totul rafinat
Atentia ospatarilor a fost mare, in special IONUT, un tip profesionist, prietenos, simpatic, placut si foarte atent.
Zona decorata si locul are capacitate pentru destul de putini daca exista terasa
Mâncare deosebita .Am mâncat cu placere și poftă.
Deservire minunata
Mâncare tradițională grozavă! Ciolan este cel mai bun!
Ciorba de fasole in pâine a fost execrabilă. Ciorba de văcuță a fost ok dar avea doar 5-6 cubulețe mici de carne.
Nota este fix dezamăgirea față de cand am mâncat ultima oară.
Este și cea mai scumpă ciorbă din zonă.
Ca reply pentru raspunsul "owner-ului":
„Ne pare rău că preparatele noastre nu v-au fost pe plac, însă vă asigurăm că mâncarea noastră este apreciată de majoritatea clienților care revin zilnic pentru a savura ciorba de fasole și celelalte preparate. E posibil ca preferințele dumneavoastră să nu fie în acord cu stilul nostru culinar, dar asta nu înseamnă că ciorba noastră este execrabilă.”
Am mai mâncat aici de mai multe ori, și nu este o chestiune de „preferințe.” Este vorba de o scădere evidentă a calității, în special la ciorba de fasole, care a avut un gust drastic diferit de data aceasta. Dacă noul gust nu a fost o eroare de moment, atunci îmi mențin declarația inițială: ciorba a fost execrabilă. Nu este vorba despre faptul că papilele mele gustative nu ar aprecia „finețurile” culinare; este pur și simplu o mâncare care nu a corespuns așteptărilor.
„Dacă ne-ați fi informat la momentul potrivit, am fi putut găsi o soluție imediată, dar criticile tardive nu ne ajută să rezolvăm nimic.”
Aici este problema centrală—un restaurant respectabil ar trebui să solicite feedback proactiv, mai ales atunci când un client lasă o mâncare neatinsă. Faptul că ciorba de fasole a fost doar gustată, dar nu mâncată, ar fi trebuit să ridice întrebări. În ceea ce privește ciorba de văcuță, i-am spus ospătarului că lipsa cărnii din ea a fost o dezamăgire majoră, mai ales pentru copilul meu care aștepta cu nerăbdare să o savureze.
Comentariul dvs. defensiv despre „criticile tardive” dezvăluie o lipsă de deschidere față de îmbunătățiri. Acest lucru evidențiază o problemă mai profundă: incapacitatea de a accepta feedback constructiv și o atitudine defensivă în fața criticilor justificate. A pune vina pe client pentru că nu a ridicat problema la momentul potrivit doar demonstrează incapacitatea restaurantului de a purta un dialog semnificativ și de a-și asuma responsabilitatea pentru serviciile oferite.
În concluzie:
Critica mea este simplă: mâncarea și-a pierdut din calitate. Răspunsul dvs. încearcă să arunce vina asupra mea, sugerând că „preferințele mele culinare” nu sunt suficient de rafinate pentru a aprecia mâncarea oferită. În loc să abordați problema principală — calitatea mâncării — ați preferat să folosiți scuze. Este dezamăgitor să vezi că, în loc să prețuiți feedback-ul unui client fidel, principalul dvs. scop este să vă apărați, să respingeți criticile și să aruncați responsabilitatea asupra altora.
Sper sincer ca afaceri precum aceasta, care nu iau în serios experiențele clienților, să suporte consecințele. Recenzia mea poate fi doar câteva cuvinte pe Google, dar reflectă o insatisfacție reală și crescândă față de direcția restaurantului dvs.
atmosfera super frumoasa, inauntru e liniște și puțin întuneric. mâncarea.. 10/10 extraordinar de gustoasa și bine facuta, servirea rapida, iar staff ul super de treaba
Mâncare locală extrem de bună, consistentă, la un preț foarte rezonabil! Vă recomand
Mi-a plăcut mâncarea și a venit rapid. Am ales tochitură și era gătită lent, pătrunsă bine carnea și sosul gustos. Un pic cam mică porția, dar pentru mine a fost suficient. Soțul a ales bulz și i-a plăcut. Atmosfera era plăcută, îndeosebi pentru că era o zi ploioasă și am stat la căldură admirând Piața Sfatului. Recomand.
Un gust foarte bun al mâncării. Ospătăriță mi s-a părut că a avut o atitudine cam nepotrivită, dar mâncarea excepțională, restaurantul decorat foarte frumos.
Servire ireprosabila, mancare delicioasa, atat restaurantul la interior cat si preparatele sunt cu adevarat autentice! Recomand!!
Mancare foarte gustoasa la un pret corect, serviciu rapid si competent, din nou bucuros
Un loc drăguț, minimalist unde revenim cu drag de fiecare dată când ajungem la Brașov. Mâncarea e foarte bună și am încercat diferite preparate din meniu. Însă cel mai mult îmi place felul în care suntem tratați, adică cu multă amabilitate. Ultima dată am fost serviți de către Ștefan, un chelner care a demonstrat o permanentă preocupare față de clienții pe care îi are la masă. Am fost întrebați dacă e totul în regulă, dacă ne place mâncarea, dacă ne mai poate servi cu altceva. Grija aceasta constantă față de clienți trebuie apreciată. Un mare bravo! Ar fi nevoie de 'un Ștefan' în multe, multe restaurante din România.
Recomand cu mare drag!
Excelent!
Mâncarea foarte bună, servirea rapida și personal amabil.
Am apreciat un chelner care s-a străduit să-mi găsească un loc. Mi-a placut prezentarea mancarii, insa tocanita de oaie si placinta cu branza au fost foarte fade. Mâncarea tradițională ar avea un amestec complex de condimente, dar acestea nu au fost. În plus, nu erau oglindă în toaletă
Mâncarea foarte buna, am mâncat in mai multe restaurante din Brasov, aici totul a fost foarte bun, servirea ireproșabila.Am fost serviți de un domn înalt care a făcut sa fie experiența și mai plăcută.Cu siguranța vom trece pe aici de fiecare data când vizitam Brașovul.
Citeste ultimele sfaturi de la specialistii nostri.